dinsdag 11 november 2008

Hola amigos,

Het aftellen is begonnen. Nog 12 dagen en dan vertrekken wij naar ons nieuwe thuisland. Aanstaande zondag is ons afscheidsfeestje en houden we direct een babyborrel voor Veerle.

Afgelopen zondag afscheid genomen van Nouchka. Die vertrekt op 15 november naar Kenia en gaat daar samen met vriendlief een resort beheren. Beetje raar om afscheid te nemen en niet te weten wanneer je elkaar weer ziet.
Ook het afscheid van mijn ouders komt steeds dichterbij en eerlijk gezegd ben ik blij als we de 23ste in het vliegtuig zitten. Ik vind dat afscheid nemen maar niks. Raar idee dat ik straks niet gewoon bij mijn moeder kan gaan buurte, zal ik toch wel missen.

Verder alles zover geregeld. Alle officiele zaken zijn voor elkaar (Veerle paspoort, alle officiele aktes gelegaliseerd door de rechtbank, testamenten en volmacht geregeld).

De auto's zijn ook verkocht. Die van Dion begaf het vorige week woensdag en hebben we toch nog voor 1000 euries kunnen verkopen aan de garage. Mijn auto komen ze komende zaterdag afhalen. Tot volgende week zondag hebben we de auto van Martijn te leen en kunnen we ons in de laatste week toch nog mobiel houden.

Dion's laatste werkweek (alhoewel werkweek, hij werkt maar 3 dagen) is ingegaan. Na vrijdag hoeft hij niet meer te werken tot 1 januari. Vanaf 1 januari begint hij als zelfstandige te werken vanuit MExico. Met zijn huidige werkgever heeft hij een contract voor een half jaar afgesloten (das mooi toch).

Ik ben nu heel benieuwd hoe kerstmis gaat zijn. Lijkt me toch wel raar om daar helemaal alleen te zitten tijdens zo'n familiefeest. Ze vieren wel volop kerstmis in Mexico dus een kerstsfeer maken in huis is wel mogelijk.

Nou als ik de tijd vind laat ik nog iets horen

Hasta luego

DWEV

7 opmerkingen:

Melanie zei

Hola! Ik heb jullie gevonden!

Gr.
Melanie

Charlot zei

je bent toegevoegd op mijn eigen blog..zo mis ik geen enkel bericht van je...
Kus

claudia zei

Hoi Hoi,

Nog 1 dagje en dan vertekken jullie naar het zonnige mexico,veel plezier en een goede vlucht.Een knuffel aan Eefje en Veerle.

Gr,
Claudia,Duncan&
Chloe-Jasmijn

Xanros zei

Hallo Wereldreizigers,

Als alles goed is zijn jullie aangekomen in het land van jullie toekomst. Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad. Ik heb gisteren nog wel aan jullie gedacht toen hier flink sneeuw viel. Er werd melding gemaakt dat er zeer grote vertraging was op de vliegvelden door het weer. Maar ik heb vernomen dat jullie via Dusseldorf vlogen en in Duitsland werd geen sneeuw gemeld.
Maak er wat moois van, hopelijk word het zoals jullie het verwachtte.

En wie weet? Tot ziens in Mexico?

Groetjes van jullie nicht en familie.

Gerlinda, Pascal, Xander en Roan

Beckertjes zei

Ola amigos!!!

Zo ver en toch zo dichtbij... alhoewel, wij hebben hier een sneeuwman van bijna twee meter gemaakt en jullie zitten vast al heerlijk aan de costa...

Laat die verhalen en foto's maar komen, we genieten met jullie mee!

Groetjes en tot gauw!
Barry, Vera, Dante en Ayla!

Ralph zei

Haay

Hoeplijk goed aangekomen...zal vast nog een gedoe zijn geweest in Cuba.
hebben savonds 4 uur over de terugweg gedaan...met 50 km/u door dikke pakken sneeuw over de A2...maar de bus is veilig terug.
Geniet ervan

Liefs ralph

Mexicaantjes zei

He allemaal bedankt voor de reacties. Gerlinda we hebben geen last van de sneeuwval gehad, maar we zijn gewoon via Schiphol gevolgen.

Groetjes en tot blogs