zondag 24 mei 2009


1 opmerking:

Melanie zei

He luitjes,
Wat zien jullie er goed uit?
Eindelijk een reactie van de familie van Wijk. Nu met een zoon erbij, die loopt onderhand al, zolang heeft het geduurd eer ik eens tijd heb gemaakt om te reageren sorry ik schaam me dood. Ik had je gehoord op de voice-mail, balen dat ik niet thuis was.
Onze zoon heet Wessel en is op 09-01-09 geboren. Bevallingsverhalen laat ik maar achterwege (dus dan snappen jullie wel hoe "geweldig" het was geweest).
Hier in Holland alles goed, wel zwaar 2 kinderen. Sinds ik werk slaapt onze zoon niet meer door, dus lang leve de make-up, die verdoezelt dat mijn wallen onderhand op mijn knieen hangen. Rob heeft sinds januari al 3 verschillende banen gehad, nadat de MOA opgedoekt was.
Wat een leuke verhalen, ik kijk vandaag pas voor het eerst (met achtergrondmuziek: huilende zoon).
Superfoto's, leuk om jullie zo te zien!!! Ben hartstikke jaloers. Ik wilde even reageren en lees nu even verder op jullie weblog.
Groetjes van ons en tot snel.