zondag 4 januari 2009

Dion is gisteren gaan stappen met Erik, maar was om 23.00 alweer thuis. Er zou een dj festival op het strand zijn, maar dat hele festival was nergens te verkennen.
Vanochtend heb ik tot 10.30 uitgeslapen. Zelf in de temperatuur van 30 graden word je blijkbaar verkouden. Ik voelde me dus niet zo geweldig en ik mocht van Dion lekker blijven liggen.

Vandaag zijn we lekker gaan zwemmen en hebben zo'n 5 uur geluierd bij de palapas. Een palapas is een plek die je in elke wijk vindt. Meestal heeft deze plek een overdekt terras (waar feestjes gehouden kunnen worden), bbq mogelijkheden en een speeltoestel voor de kleintjes. Onze palapas heeft ook nog een riant zwembad.

Morgen begint het "normale" leven. Ik moet om 9 uur op Playalingua zijn waar ik de komende week 5 uur per dag spaanse les krijgt. Morgenavond gaan we even samen kijken op het schooltje van Eefje, waar zij aanstaande dinsdag de eerste keer naartoe gaat.
O, ja en Dion begint natuurlijk morgen ook echt met werken.

Hastalapasta

Geen opmerkingen: