zondag 11 januari 2009

Holla amigos,

Gisteren gaan uiteten met mijn "oud"-studiegenoten van de Spaans cursus. Het was erg gezellig, maar het Spaans praten is ook wel erg vermoeiend. Er werd bijna geen Engels gesproken omdat iedereen heel gemotiveerd is om Spaans te leren. Aanstaande woensdag ga ik ze dus ophalen en dan krijgen ze een korte tour door Playa del Carmen (de andere kant van de snelweg). Gisteren verder niet zoveel bijzonders gedaan. Ik ben met Eefje boodschappen gaan doen en Dion is gaan klussen.

Vandaag zijn we gaan eten bij Mamitas beachclub (rond 12 uur). Daarna hebben we de meiden in bed gelegd en 's middags zijn we nog een uurtje bij het zwembad gaan hangen.
Vanavond slapen de meiden de eerste keer samen op de kamer. Omdat we de plannen hebben om tijdens ons verblijf hier toch regelmatig te gaan reizen denken we dat het de meiden een veiliger gevoel geeft als ze samen op een kamer kunnen slapen (we zijn benieuwd). Op dit moment ligt Eefje flink te jengelen en heeft ze Veerle wakker gemaakt.

1 opmerking:

Familie Groenestijn zei

Hallo!

Met de baby in de buik gaat het goed, eventjes was het nog spannend omdat ze in een stuit lag, maar vorige week ik ze alsnog gedraaid! De verloskundige zegt dat niets nu nog in de weg staat voor een mooie thuisbevalling...Ik merk wel een heel groot verschil ten opzichte van Femke.. Deze dame is veeeeel rustiger! Dat vind ik helemaal niet erg! Mijn zusje is trouwens ook zwanger, voor begin juli uitgerekend, dus onze familie wordt flink uitgebreid dit jaar! Helaas ben ik wel mijn baan kwijt, ik zit al drie weken thuis. (kredietcrisis) Maar goed, we vermaken ons wel, Femke en ik!
Ik vind het leuk om jullie avonturen te lezen, leuk dat het jullie goed gaat daar! Groetjes Debbie