maandag 12 januari 2009

Om te beginnen even op verzoek van Dion. Hij heeft afgelopen zaterdag 2 ventilatoren en 2 lampen opgehangen. DAarnaast heeft hij ook het bureau op onze slaapkamer gemaakt. Hij vroeg mij gisteren of ik op het blog geschreven had wat hij allemaal gedaan had (nou bij deze dan) :-)

VAndaag de start van onze eerste echte normale week. Dion gaat op maandag, dinsdag en woensdag werken en ik op donderdag en vrijdag. O het idee om een kinderdagverblijf te beginnen is toch echt van de tafel. Er zijn hier veel te veel kinderdagverblijven en eerlijk gezegd zie ik het toch niet zo zitten om de hele dag met kinderen bezig te zijn. Daarnaast zitten we weer erg gebonden aan een plek als ik hier een kinderdagverblijf begin. Het idee is nu om me in te gaan leren in webdesign. In playa blijkt daar toch nog een goede markt voor te zijn. Inmiddels heb ik al een begin gemaakt en bevalt het mij prima (maar ja met mij weet je maar nooit, misschien bedenk ik volgende week alweer iets anders).

Vandaag was dus de eerste dag dat ik de twee meiden alleen had. Ging trouwens prima!!! Veerle is gelukkig een erg makkelijke baby die alleen op zijn tijd een flesje nodig heeft en die je verder niet hoort. Eefje is nog steeds wat druk en vraagt genoeg aandacht voor 2. Ze is gelukkig ontzettend lief voor Veerle en langzaam begint ze ook wat te spelen met Veerle. Ik moet wel uitkijken dat ze niet te enthousiast wordt en vergeet dat Veerle een levende baby is en geen pop waarmee ze kan gooien!!!

Dion is vanochtend een stuk gaan hardlopen en is daarna gaan werken onder de palapas. Hij heeft dus heerlijk buiten kunnen werken en dat beviel hem prima. Hij heeft lekker veel kunnen doen vandaag.

Hier heeft het vandaag flink geregend en op dit moment begint het opnieuw. De achterburen zijn een muur aan het bouwen, wat betekent dat we binnen enkele dagen op 3 meter afstand van ons huis een 3 meter hoge muur hebben staan (wordt ons tuintje nog kleiner, maar wel meer privacy).

Dadelijk gaan we een kop koffie (zal voor de heren wel een cerveza worden) drinken bij de achterburen. Erg vriendelijke mensen, maar helaas zijn ze maar tijdelijk hier. Eind deze maand vertrekt de buurman voor een half jaar naar Canada om daar Engels te leren. Zijn vrouw en dochter gaan dan terug naar hun woonplaats in Chiapas.

NOu dat was het wel weer.

Gegeten: macaroni (Eefje zei nog: Opa Blando eet ook altijd macaroni)
O en het bekertje wat we mee hebben genomen werd opeens ook herkend als het bekertje van opa en oma Blando.

2 opmerkingen:

Eric Damen zei

Ik heb net een reactie proberen te plaatsen maar ben bang dat het hele verhaal wat ik net heb zitten typen verloren is gegaan in cyberspace. Ik heb voor het eerst ingelogd en heb gelijk alles gelezen. Ben ik gelijk een beetje bij ;-)
Gelukkig staan er niet al te confronterende dingen in voor ons en hoeven we geen censuur toe te passen. Je bent wel een stuk regelmatiger met je publicaties dan ik met mijn Dikkie Dik. Ik hoop dat je dit vol houdt ! Groetjes uit Playa del Carmen, weliswaar een beetje een mindere vario maar dat mag de pret niet drukken !
Eric

Charlot zei

hai hai
Ik bel je vanavond even. Moet tot 22:00 werken.....
Kus vanuit een regenachtig Nederland