vrijdag 9 januari 2009

O, zag zojuist dat mijn babbel van gisteren niet op de blog gepubliceerd is (was niet zo bijzonder gelukkig).
Vandaag de laatste dag cursus spaans gehad. Ik heb warempel een certificado gekregen. Morgen ga ik met de medestudenten uiteten. De meesten volgen nog een aantal weken langer de taalcursus. Volgende week heb ik beloofd om ze op te halen en een beetje in Playa del Carmen rond te gaan rijden. Ze waren erg enthousiast want tot dusver zijn ze niet verder geweest dan de toeristenwijk in Playa del Carmen. Zo begin ik dus al een beetje mijn eigen touroperator (hihi).

Verder niet zoveel bijzonders te melden. Morgen hebben we nog een klusdag ingepland. Dion gaat 2 ventilators ophangen en het bureau maken en ik ga samen met Eefje boodschappen doen voor deze week. Zondag gaan we waarschijnlijk naar de playa en dan begint maandag het echte normale leven.

O, Olaf hemos recibido tu reaction en nuestra blog. Muchas gracias. In belgic esta muy, muy frio, verdad? Aqui esta muy caliente.
A Dion no le gusta escribir a esta blog. Comprede??? :-)

Adios

3 opmerkingen:

Charlot zei

schrijf je nou zoiets dat het in belgie koud is en bij jullie warm? En dat Dion niet veel op het blog schrijft? haha
Volgens mij is het me gelukt mijn webcam te fiksen, zou wel leuk zijn.....
Fijn weekeind voor jullie, hele dikke knuf Lot en de kindjes.

Anoniem zei

Hallo Lieve Winny,

Wat ben ik blij dat je zo regelmatig op je blog schrijft. Ik vind het heerlijk om het te lezen. Maar tegelijkertijd is het dan ook wel weer realistisch dat ik niet even thee kan komen drinken.
Ik hoop dat Dion een stevig bureau heeft gemaakt. En ben je ook al met Veerle gaan zwemmen?
Een hele dikke knuffel
Femke

Olaf zei

Hallo, Bedankt voor je reactie.Ik heb met Vera zitten puzzelen om te vertalen, maar bij het volgende stukje begrepen we het niet "Aqui esta muy caliente." Caliente moet je maar eens opzoeken :-)) Groetjes aan Dion