vrijdag 19 december 2008

Laatste dag in het vakantiehuis

Morgen verhuizen we naar ons nieuwe stekkie.
Dion is vandaag nog twee lampen gaan ophangen en heeft gif door het hele huis gespoten. Dit gif moet je een keer per 3 maanden in en rond het huis spuiten om kakkerlakken, schorpioenen, spinnen, mieren, etc. buiten te houden. In ons washok bleek vandaag dus al een kakkerlak te zitten. Ik ben blij dat ik daar niet bij ben geweest. Dion heeft er gewoon flink wat gif om heen gespoten en wellicht ligt hij morgen met de pootjes omhoog. Kakkerlakken zou je niet dood mogen meppen omdat er dan duizenden eitjes verspreidt raken, waaruit nieuwe kakkerlakken komen. De optie om ze lieftallig naar buiten te zetten is ook niet zo aan ons besteedt. Die dieren zijn echt vliegensvlug!!!

Ik ben vandaag met de kleintjes thuis gebleven, zodat zij weer eens een rustig dagje hadden.
De komende week zal ik niks op het blog kunnen schrijven, omdat we in het nieuwe huis geen internet hebben. Hopelijk lukt het nog voor het nieuwe jaar om hier opnieuw te krabbelen.
Mocht het niet zo zijn dan wensen wij iedereen gelukkige feestdagen en een geweldig 2009 (kom ons maar lekker met velen opzoeken)

8 opmerkingen:

Charlot zei

Lieve schat, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je heel veel geluk in jullie nieuwe stekkie. hele fijne feestdagen en een spetterend 2009, waarin ik stiekem hoop dat ik je toch nog zou kunnen opzoeken.
Dikke kus voor jou en Dion en je meiden, en ik lees het wel weer.
KUSSSSS

Audrey zei

Wij wensen jullie fijne feestdagen en een geweldig 2009 !

Audrey en Bart

Familie Groenestijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Familie Groenestijn zei

Wij wensen jullie een mooie kerst en een fantastisch nieuwjaar! Ik hoop dat jullie droom in Mexico uitkomt! Dikke kussen van Debbie, Dion en Femke!

Familie Groenestijn zei

Er stond niets verkeerds in het eerste bericht hoor! Ik werd er alleen uitgegooid en toen stonden er twee ongeveer gelijke berichten in. Nadat ik de eerste verwijderd had stond er: bericht verwijderd door auteur, dat staat ook zo stom... maar niets meer aan te doen, haha! Kus Debbie

Ralph zei

Veel plezier in jullie nieuwe stekkie...en in die warme landen...is de kakkerlak net zoiets als hier de huis spin...

Vies enzo..maar ja...ze zijn er enmaal soms...
Goed spuiten die zooi..en dan blijven ze wel weg

Een fantastisch 2009 en fijne kerstdagen

maak er een mooi jaar van
Liefs Ralph

thei en gusta zei

Hallo,
Alle moed verzameld om via het WEB jullie veel goeds voor het komende, spannende, nieuwe jaar toe te wensen! Zoals we uit de berichten hebben kunnen volgen, gaat het jullie goed en dat is het allerbelangrijkste. In de korte tijd dat jullie daar zijn hebben jullie al veel kunnen regelen en we hebben uiteraard veel gehoord van Pa en Ma van Erp op het feest van de 120 jarigen.
Groetjes,
Ome Thei en Gusta
en speciaal een poot van Bella voor Eefje en Veerle

Improvising zei

Hey Jullie,

Vanaf hier alsnog een hele fijne Kerst en alvast een sprankelend 2009. Feestje bij je ouders was gezellig, Corinne en ik hebben een hele tijd met de ouders van Dion gesproken en zijn dus helemaal op de hoogte.

Veel liefs ook voor de koters,

Berry & Corinne