zondag 14 december 2008

Wat een rotdag

Hier vandaag weer afscheid moeten nemen. Eerlijk gezegd zie ik er tegen op als we bezoek krijgen vanuit Nederland. Het afscheid nemen van de ouders valt mij toch erg zwaar.
We zijn wel ontzettend blij dat papa en mama van Erp de eerste drie weken met ons mee zijn gegaan. Het was ons anders niet gelukt om al zover te zijn met alle voorbereidingen om ons nieuwe nestje een echte thuis te laten zijn. Nogmaals bedankt hiervoor!!!

Vanochtend zijn we nog met z'n allen naar het strand geweest en hebben daar lekker een hamburger met frieten gegeten. Ik zelf had uienringen, cheese jalopenos en nog een of andere tapas met kaas.

Rond 16.30 zijn we nog even langs Eric en Norma gereden om daar afscheid te nemen en daarna zijn we richting Cancun gaan rijden. ROnd 19.15 zijn Toos en Jean dan toch echt door de douane gegaan en nu is het een feit dat we alleen in Mexico zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het nu allemaal dood eng. Het voelt heel raar om geen ouders/goede vrienden meer in de buurt te hebben. Ik ben benieuwd hoe zich de komende weken gaan ontwikkelen. Waarschijnlijk moeten we even door een zure appel heen en onze draai hier vinden. Nu wordt het echt wonen en begint het vakantie idee weg te ebben.

Weer: 27 graden en gedeeltelijk bewolkt vandaag
Gegeten: zoals hierbij beschreven en op het vliegveld een vegaburger

1 opmerking:

Charlot zei

wat een rotgevoel he? Afscheid nemen valt niet mee. Ik hoop dat je snel je draai kunt vinden.
Denk aan je vanaf hier......
hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ik hoop je snel te spreken via Skype.
KUS!!!!!