zaterdag 6 december 2008

Nog meer pech!

Helaas maar waar!! Winny heeft een middenvoetsbeentje gebroken. Gisteren waren we op het strand bij Paamul (heerlijk bountystrand en lekker rustig) en ik was opzoek naar de douchepaal. Het strand bestaat uit zand, maar wat ik niet gezien had was dat er ook 2 keien lagen van zo'n 10 cm doorsneden (dus helemaal niet zo groot). Kom ik toch heel ongelukkig met mijn linkervoet tegen die steen aan. Door de flinke kraak en het verdoofde gevoel aan mijn tenen wist ik dat het mis was. We zijn nog even rustig gaan eten en zo'n 2 uur later besloot ik toch even foto's te laten maken (even checken of alle botjes nog op zijn plaats zaten). Bij een prive kliniek hebben we foto's laten maken en daarna heeft een orthopeed (weer ergens anders in Playa in een of ander klein kliniekje) de foto's beoordeeld. Ik zag zelf al op de foto dat er een breuk zat aan de onderkant van mijn derde teen. Meneer de orthopeed heeft mijn voet gespalkt en nu mag ik die spalk er 3 weken om houden. Vandaag gaat Dion kijken of we ergens krukken kunnen kopen.
Nou flink balen dus, want we moeten nog hartstikke veel doen. Dinsdag krijgen we de sleutel van het huis en zouden we aan de slag gaan. Gelukkig zijn papa en mama van Erp nog hier en hebben we vier handen extra.

Gisteren zouden we eigenlijk naar Valladolid gaan, maar omdat Dion 3 uur bij het assurantiekantoor heeft gezeten voor een auto verzekering hadden we dit uitgesteld tot vandaag. Eigenlijk is dat stomme assurantiekantoor het allemaal schuld. Als hun gewoon eens wat sneller hadden doorgewerkt waren wij naar Valladolid gegaan en dan had ik mijn teen niet kunnen breken aan die irritante kei in Paamul.

O gisteren ook nog naar lampen gaan kijken voor in het huis. Eigenlijk niet echt iets gevonden wat we mooi vonden. Waarschijnlijk worden het gewoon van die goedkope plafondlampen en brengen we de sfeer met de lampen op het dressoir en de andere kasten.

5 opmerkingen:

Charlot zei

meid, wat een zeik.
Kun je niet echt gebruiken natuurlijk.
Sterkte met je pootje...
Wil graag met je skypen maar de kinderne vragen zoveel aandacht door hun niet lekker zijn dat ik er niet aan toe kom om uit te zoeken hoe het nu werkt.
Tot snel
Kus!

alwiena zei

hallo brokkenpiloot
niet leuk als je niet uit de voeten kan probeer toch maar te rusten anders duurd het zo lang voor dat het beter is
hebben vrijdagochtend 5-11 weer sinterklaas gehad met ons drietjes we vierde het bij je moeder het was weer gezellig en hebben weer wat af gelachen zo als normaal deed je mama ook weer tot de volgende keer dikke knuffel van deze kant
groetjes alwiena

Unknown zei

Hallo,

hier eindelijk een berichtje van ons. wat geweldig dat je jullie dagboek zo bijhoudt. Goede gegin is het halve werk en wat voor begin hebben jullie tot nu toe gehad..... Succes verder met je pootje... Hier verder alles rond, gezond en behoorlijk druk. (de bekende laatste loodjes..)Hopelijk zien we jullie snel via de webcam.
groetjes en dikke knuffel van ons aan jullie allemaal.
Wel nog even wennen hoor om zo met elkaar te communiceren en elkaar niet even op te kunnen zoeken.

Unknown zei

Ola en Mexico!
Net op jullie blog gelezen. Leuke foto's! Lijkt me ontzettend mooi waar jullie zijn. Heel veel succes aldaar en beterschap met je voetje!
groetjes
Ella

Ralph zei

Damn wat een zooi....
die stomme verzekerings maloten ook...allemaal hunschuld..

beterschap meid..