vrijdag 12 december 2008

Vandaag hard gewerkt aan ons nieuwe nestje. Ventilators opgehangen op Eefjes & Veerles kamer. Lampje op onze kamer en de klamboes op Eefjes en onze kamer. Eefjes slaapkamer is eigenlijk klaar. Ze was er hartstikke blij mee. Haar eerste reactie was "Eefje wilt naar bed". De kleertjes gingen uit en mevrouwtje dook in bed. Na zo'n half uurtje hoorde we een flinke bonk en lag het mevrouwtje naast het bed. Gelukkig hadden haar papa en mama die ochtend een tapijt van Winnie de Pooh gekocht, met de gedachte dan hun draaikont wel eens uit bed kon vallen. Nu gaan we toch ook nog maar voor een rekje kijken voor aan de zijkant van haar bed. Alle vloeren door het hele huis zijn trouwens van tegels. Dit zie je trouwens echt in alle huizen (denk ivm hygiene en de hoge luchtvochtigheid).

Toos heeft het hele huis gemopt en de gordijnen opgehangen. De meubels staan zo'n beetje op hun plaats en het begint al echt een huisje te worden (ik ben er echt hartstikke blij mee).
Ik ben met Eefje nog even naar de glijbaan en het zwembad gegaan en volgens mij gaat het haar wel bevallen in haar nieuwe woonplaats.

Vanavond zijn papa van Erp, Dion en Eric op mannenavond. Ik ben benieuwd hoeveel tequilla's ze drinken.

O nog een leuk verhaaltje. Ik vertelde toch zo trots hoe ik gisteren alles geregeld had gekregen met mijn zeer beperkte taalkennis. Nu kwam ik er vanochtend achter dat ik dus aan een verkoper (die mij totaal niet begreep) gevraagd heb "hebben jullie lampen voor aan de vloer". Hihi suelo is dus vloer en niet plafond. Plafond is techo (zal ik niet meer vergeten).

Gegeten: boontjes, aardappelschijven, varkenslampjes en een sla van tomaten, uien, olijven en paprika

Weer: bewolkt en maar 22 graden (brrrr koud :-)

2 opmerkingen:

Charlot zei

Hey hey!!
Paar daagje niet kunnen kijken, en zie nu weer van allereli nieuws van jullie...
Denk veel aan jullie, zeker als het water van mijn douche niet heel erg warm meer blijft omdat het buiten zo vreselijk koud is......
Dikke kus....
effe skypen deze week?
volgens mij ben ik gewoon Lotte van Aalst op skype...
Vraag me af welke tijd het beste zou zijn...

Ralph zei

Lampen voor aan de vloer..hahaha
maar Lieve Winny..wat zijn dan varkenslampjes...hehehe.. ;-)

Leuk zeg mannen avond....dat wordt een lekkere kater..

Greetz Ralph